Bijnaaaaa - Reisverslag uit Rijen, Nederland van Shakira - WaarBenJij.nu Bijnaaaaa - Reisverslag uit Rijen, Nederland van Shakira - WaarBenJij.nu

Bijnaaaaa

Door: Shakira

Blijf op de hoogte en volg Shakira

20 Oktober 2011 | Nederland, Rijen

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH bijna is het dan zo ver!!!!

Maandag om 11:00 gaat ons vliegtuig riching Jakarta :D zoveel zin in!
Dan worden we daar opgewacht door onze reisleider(ster) en hopelijk met zo'n bordje met Shakira van de Corput en Wesley Sestig..
Zou machtig zijn hahaha
Ik ga heeel veel filmen en foto's maken offcourse!!
En ga zeker 1 x in de week een verslagje uitbrengen hier!!
Hopelijk hebben we geen Jetlag als we daar aan komen, aangezien we terug gaan in de tijd!
Maar ga slapen tijdens het vliegen denk ik hahaha en we gaan de eerste dag toch niet veel doen volgens mij.

Nou dat wou ik even laten weten.
Heb nog niet mn koffer ingepakt want tja ik ben van "Het op het laatste nippertje" inpakken :P dus STRESS haha

xx
Shakira

• 20 Oktober 2011 - 21:19

Avalon:

Veel plezier! Ben benieuwd waar jullie allemaal heen gaan:) en je gaat vooruit in tijd hè ;) dus komt goed met die jetlag...

• 20 Oktober 2011 - 21:23

Shakira :

nieeet we hebben als we daar aan komen een jetlag? :s nou snap ik t helemaal niet meer :P jaaa hoeplijk kan ik het een beetje bijhouden :x

• 21 Oktober 2011 - 07:06

Meike:

Je gaat in tijd vooruit idd ;) Die jetleg valt reuze mee. Tot je weer thuis komt, maar daar ben je zo overheen hoor. Ik ben benieuwd naar jouw foto's straks! Als je nog tips wilt ofzo dan hoor ik het wel hé!
    Heel veel plezier in ieder geval, maar dat komt wel goed.