De Vliegreis! - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Shakira - WaarBenJij.nu De Vliegreis! - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Shakira - WaarBenJij.nu

De Vliegreis!

Door: Shakira

Blijf op de hoogte en volg Shakira

25 Oktober 2011 | Indonesië, Batavia

Even een berichtje vanuit t vliegtuig..
Kan niet meer slapen, nja durf niet meer hahaha
Had gedroomd dat ik een bloedneus had, guess what?
Si IK had een bloedneus..
Natuurlijk was ik op dat moment m'n tissues kwijt!
Maar had er nog 1, en volgens mij was Wesley wakker geworden door mij, dus die moest even naar t toilet om papier te halen haha
Na ik toen naar de wc, gaan aanrader passen en een bloedneus hebben :p
Kreeg toen t over was een handdoekje met ijsklontjes van de stewardess..

Wesley en ik hebben wel wat geslapen, maar niet lang..

Het is nu 02:14 op m'n telefoon, dus hij staat nog op de Abu Dhabi +4
Dus in NL is t 00:14! Nja geen gok want die tijd staat gewoon op m'n iPad!

Grrrr durf gewoon niet m'n neus te snuiten hahaha! Pussy!

Hopelijk nog 2 uurtjes vliegen, Nja is nog lang hahaha

Na deze post ik wanneer ik ergens internet heb gevonden :)
Mijn avontuur is al begonnen hahaha
Die van Wesley ook een beetje

Doeeeeeei
Xx Shakira
En een slapende Wesley

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Shakira

Actief sinds 31 Jan. 2011
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 15371

Voorgaande reizen:

12 September 2016 - 12 September 2017

Backpacken door Australië

10 Maart 2016 - 19 April 2016

Ontdekkingen van Amerika

04 Februari 2015 - 23 Februari 2015

Peru

24 Oktober 2011 - 14 November 2011

Java en Bali

Landen bezocht: