de mooie laatste dagen in Bali - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Shakira - WaarBenJij.nu de mooie laatste dagen in Bali - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Shakira - WaarBenJij.nu

de mooie laatste dagen in Bali

Door: Shakira

Blijf op de hoogte en volg Shakira

10 November 2011 | Indonesië, Bali

De laatste maar mooiste dagen op Bali!

Hmmmm volgens mij klopt mijn telling niet hahaha
Dan maar anders hehe
We werden eergisteren opgewacht door een nieuwe gids van Kuoni!
En het was een engels sprekende gids!
Echt geweldige man!
Zoveel beter dan Adil!
Legt alles goed uit, en als je ergens langs rijd legt hij ook de dingen uit die je niet ziet of niet op let..
Ik ben dus dan ook veel vergeten haha
Mijn hersenen kraken echt enorm!
En weet niet wat bij welke dag hoort dus het staat even door elkaar!
Best leuk dat we ook een Engelse gids hebben, zeer goed voor mijn engelands hahaha ;)
Hij kwam ons opalen om 09:00 in ons hotel, natuurlijk kreeg ik mijn koffer weer niet dicht (niet goed ingepakt) en gingen we naar een waterval..
In onze beschrijvingen stond de watervallen aan gitgit maar hij zei dat deze waterval veel mooie was..
Was hij ook zeker! Echt een natuur waterval!
Heel weinig mensen weten er ook van.. Dus dat is dan ook weer mooi haha
Onderweg ernaartoe nog regen gehad, pfff was het echt beu!
Daarna lekker gegeten, en door naar een tempel!
Tempel die op een eilandje in het meer ligt..
Heel mooi! Op een gegeven moment kwamen we dieren tegen waarmee je op de foto kon..
Wesley zag een leguaan en wou zo graag ermee op de foto!
Nou gelukt..
Ik niet haha ik vond m eng! Ik vond de baby uiltjes liever haha.. (op Facebook staat een foto)
Onderweg nog gestopt bij aapjes, Wesley heeft de aapjes nog een banaantje gevoerd haha
Na afijn.. Na die dag in een mooi hotel gearriveerd..
S avonds naar (op aanraden van Avalon) Ary's Warung gegaan..
Pffff die kaart die de gids ons gaf klopte voor geen ene hol!
Onderweg dikke regen gehad..
1 stap in een plas, en je komt erachter dat het best diep was!
Grrrrrr doorweekt!
Schoenen en sokken uitgedaan en maar te voet doorgegaan!
Onderweg (omdat je niks zag waar je liep) nog flink zeer gedaan.. Kut putdeksels!
Nou wij gearriveerd bij het restaurant..
Hadden ze niks wat ik wou, het werd dus een sandwich haha
Nou wij helemaal klaar, weer terug..
Gelukkig was het droog, maar wel lekker lopen soppen in mijn schoenen.. Wurgh!
De volgende dag zijn we naar de moeder tempel van Bali geweest!
Daar stond ook een tempel van de familie van onze reisleider!
Erg mooi!
De tempel staat op de voet van de grootste vulkaan van Bali, en hij is zo gebouwd dat, als hij zou uitbarsten de tempels heel blijven!
De vulkaan konden we helaas niet zien door de de mist!
Daarna door naar een lokale tempel van bewoners van een klein dorpje!
Bij deze 2 tempels moesten we een sarong aan!
We zouden eerst ook nog stoppen tussen 2 meren, maar omdat het zo regende en mistig was leek dat geen goed plan!
Deze tempels zijn heeel anders dan die in Java!
Ook erg mooi!
Bij deze gids vind ik het ook lullig als ik in slaap val in het busje, maar kan soms echt niet anders helaas
Zelfs dat ben ik beu!
's avonds op dr grond gezeten tijdens het eten haha kei leuk!
Vandaag zijn we eerst naar een tempel geweest die bezit is van de president!
Daar door naar een tempel dat in de zee op een klein eilandje staat!
Soms kunnen ze er niet gaan bidden omdat het dan vloed is!
Wat me ook opviel is dat bij elke tempel die ik voorbij kwam stond dat vrouwen die de menstruatie hadden niet naar binnen mochten!
Heel erg warm! Ook verbrand haha gaat snel!
Toen we terug waren in Puri Santrian (ons nieuwe en laatste hotel) zijn we ons gaan omkleden en naar her strand gegaan!
Lekker 2 uur gezond!
Jammer dat het strand zo vies en smerig is!
En het loopt af! Dus als je meedraait met de zon lig je schuin op je bedje!
Lekker verbrand haha
Daarna lekker gedoucht.. En toen gegeten!
Moeilijk, leuk restaurantje te vinden..
Mij maakt het niks uit waar we gaan, zolang het maar lekker is!
Maar voor Wesley moet het restaurant echt vol zitten..
Nou zitten we in de lobby, omdat we op de kamer geen Wifi hebben!
En 1 x raden.. Heb weer hoofdpijn :(
Dus ga dit verhaaltje posten en naar bed!
Morgen leuke dag :D
Maar dat, lieve kinderen..
Dat is weer een verhaal voor morgen!

Doeeeeeeeeei!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Shakira

Actief sinds 31 Jan. 2011
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 15380

Voorgaande reizen:

12 September 2016 - 12 September 2017

Backpacken door Australië

10 Maart 2016 - 19 April 2016

Ontdekkingen van Amerika

04 Februari 2015 - 23 Februari 2015

Peru

24 Oktober 2011 - 14 November 2011

Java en Bali

Landen bezocht: